חדשות ואירועים

טקס הסיום החגיגי של תכניות מנדל

בנוכחות יו"ר קרן מנדל, מר מורטון מנדל, ושר החינוך, ח"כ נפתלי בנט, ציינו עמיתי תכניות מכון מנדל למנהיגות את סיום לימודיהם

​שר החינוך, ח"כ נפתלי בנט, הדגיש בדבריו את הצורך לצמצם את הפערים בחינוך: "ילד שנולד באופקים יוצא לחיים בגיל 18 עם סיכויים נמוכים בהרבה להצליח מילד שגדל ברמת השרון...", אמר.

פרופ' יהודה ריינהרץ, נשיא קרן מנדל, ציין​ את חשיבותם של הערכים בתכניות מנדל. "דגש זה הוא שמסביר את תרומתה הייחודית של קרן מנדל לקידום לימודי מדעי הרוח בתור הבסיס לתקווה האנושית ולחוויה האנושית", אמר פרופ' ריינהרץ.

בטקס, שנערך ב2- בנובמבר, הגיעה לסיומה תכנית מנדל למנהיגות חינוכית בצה"ל. "לי זו הפעם השלישית פה", אמר קצין החינוך והנוער הראשי בצה"ל, תא"ל אבנר פז צוק, "וכמו בפעם הראשונה, אני מאוד מתרגש". 

את לימודיהן סיימו גם עמיתות מחזור ב' בתכנית מנדל לפיתוח מנהיגות בקהילה החרדית ועמיתי מחזור א' בתכנית מנדל למנהיגות חינוכית בתנועות הנוער. לצד תכניות המכון צוין בטקס גם סיומו של מחזור כ''ג בבית ספר מנדל למנהיגות חינוכית.

"כל כך הרבה שוני בְּמקום אחד, וכל כך הרבה דִמְיון", אמר ד"ר אלי גוטליב, מנהל מכון מנדל למנהיגות וסגן נשיא קרן מנדל-ישראל. "אנשים ממקומות שונים...​ אבל כולם עם שאיפה משותפת ליצור עתיד טוב יותר לכל ילד בישראל". 

"מאז ומעולם הצלחנו לגייס עמיתים מאיכות מעולה... הס​וד טמון באנשים,​ ​בתהליך הבחירה שלהם", אמר יו"ר קרן מנדל, מר מורטון מנדל. "אני גאה מאוד בתהליך הזה, שעוזר לאנשים מצוינים להיות עוד יותר מצליחים במשימתם: לשפר את איכות חייהם של אנשים".

תא"ל אבנר פז צוק, מר מורטון מנדל וד"ר אלי גוטליב
בתמונה: תא"ל אבנר פז צוק, מר מורטון מנדל וד"ר אלי גוטליב​​